tweede dag Arlie Beach

2 augustus 2014 - Airlie Beach, Australië

Gisteren niet veel gedaan, eric voelde zich in de ochtend ook niet lekker, hD slecht geslapen, gelukkig ging het in de middag al wat beter.

We wilden even naar het strand lopen, maar was iets te ver en onderwg hadden we nog een slang gezien, maar die was dood, was een grote slang en nu loop ik hier in het donker niet graag naar het toilet.

S'avonds zijn we wat gaan eten en naar het vuurwerk gaan kijken, we zouden vandaag een tocht naar de Whitesundays Islands gaan, maar die was volgeboekt.

Nu gaan we zondag, moeten we een dag langer blijven. Waar we die dagtocht hebben geboekt is een backpackers centrum en daar mogen wij een nacht gratis camperen na afloop van de tocht.

Het is hier nu 10 uur, we gaan wat eten en naar de haven lopen, nog een dagje rustig aan doen.

Het lukt niet om foto's te downloaden, als we thuis zijn doe ik dat wel.

 

 

 

Van reisblog naar fotoboek
Laat een prachtig fotoboek afdrukken van je verhalen & foto's. Al vanaf € 21,95.
reisdrukker.nl

Foto’s

4 Reacties

  1. Ron Berendse:
    2 augustus 2014
    Voor mij zou het ook niets zijn om te weten dat er slangen zijn, plas nog liever op een emmer.
    Ik hoop dat Eric weer snel de oude is.
    Ik verheug mij wel op de foto's, wat een ervaring voor jullie om zo voor altijd aan deze vakantie herinnerd te zijn.
  2. Hans en Thecla:
    2 augustus 2014
    Was het een lange slang? Zal wel een tuinslang zijn geweest. Zijn meestal dood. Groet vanuit alkmaar.
  3. Maria Mekes:
    2 augustus 2014
    Oei dat loopt en zit toch niet ontspannen, ben maar voorzichtig. Verheug me op de foto's.
  4. Dimphy:
    2 augustus 2014
    Hoi Anja ,Eris, Timo en Indra.
    Ik (we ) heb eindelijk jullie reisverhalen kunne lezen. We zijn gisteren thuis gekomen. Wat een avonturen beleven jullie zeg. Fantastisch. Vooral die slang. Ik zou het op een gillen gezet hebben en inderdaad mij zou je daar ook niet meer zien lopen. Ik ben benieuwd naar de foto's die zullen zeker prachtig zijn . Geniet nog lekker van jullie laatste weekje. Wat gaat de tijd snel. Veel liefs van Dimphy, Sander en de kids