cairns

5 augustus 2014 - Cairns, Australië

Het is inmiddels al dinsdag, nog twee daagjes en we moeten weer naar huis.

Zondag zijn we nog met een catamaran naar de Whitsunday islands geweest, jammer dat het weer iets minder was, maar het was een mooie dag, Eric en de kids hebben nog gesnorkeld, ik heb de foto's gemaakt, omdat het waaide kon je niet zo goed snorkelen. Daarna nog gaan zwemmen in Whiteheaven beach, een heel mooi strand.

Die nacht mochten we de camper bij het backpackers centrum zetten, was een gezellige camping/Hostel.

Eric had na het douchen zijn ring en horloge(cadeau 50 jaar) bij de douches laten liggen en kwam daar de volgende morgen pas achter, lag er natuurlijk niet meer, toch maar eens vragen bij de receptie, en ze hadden het netjes afgegeven. Supervriendelijke mensen hier en nog eerlijk.

Op maandag zij we vertrokken naar Cairns, wisten van te voren niet of we het zouden halen, in een keer 600 km met een gemideld 80 km per uur, maar we hadden het gehaald.

Onze eerste keuze had niets meer vrij, was ook een soort backpackers centrum, op naar onze tweede keus, waren we om 18.55 uur en hadden eigenlijk ook niets meer vrij, de receptioniste belde al naar een anderen camping, maar zag toen in het systeem dat en toch nog een plaats vrij was gelukkig, want het is geen pretje om hier in het donker nog iets anders te moeten zoeken.

Dit is ook een mooie camping met wifi, gelukkig voor de kids en mama.

Eindelijk weer even skypen met opa en oma en iedereen weer op facebook volgen.

Vandaag naar het centrum van Cairns geweest, veel winkels en voordat je het strand op gaat een groot openbaar zwembad waar je zonder iets te betalen kunt zwemmen en zonnen.

Morgen nog een rustig dagje om te zwemmen en te zonnen en donderdag de camper inleveren. S'avonds vliegen we weer naar huis.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Marion Schrans:
    5 augustus 2014
    Wat vliegt de tijd toch Anja.
    Jullie hebben wel een mooie reis gemaakt. Jammer dat het bijna voorbij is. Goede terugvlucht en ben benieuwd naar de foto's.
  2. Ron Berendse:
    6 augustus 2014
    Wat gaat het inderdaad snel.
    Vrijdag dan kom ik jullie alweer halen,ik ben benieuwd naar de verhalen en foto's.
    Ik wens jullie een rustige vlucht en zie jullie op de luchthaven.

Ron.
  3. Dimphy:
    6 augustus 2014
    Geniet lekker van jullie laatste dagje en een hele goede terugreis. Liefs Dimphy en de rest
  4. Dimphy:
    6 augustus 2014
    Geniet nog lekker van jullie laatste dagje en een hele goede terugreis. Liefs Dimphy
  5. Werlotte:
    6 augustus 2014
    Dit moet voor jullie zijn omgevlogen en zo te lezen is het een prachtige belefenis geweest.wij wensen jullie een hele goede en veilige terugreis en tot snel!!!