Feestdag in Australië

26 april 2024 - Aspley, Australië

Donderdag de laatste dag in Byronbay.

We zouden via Surfersparadise richting Brisbane rijden, voor Brisbane hadden we een camping gevonden waar van alles te doen was, zoals boomtoppenklimmen en natuurlijk minigolf de camping was telefonisch niet bereikbaar dus op goed geluk er maartoe.

We hadden alleen geen rekening gehouden met ANZAC day een nationale herdenkingsdag voor oorlogsslachtoffers en dus overal heel druk.

Surfersparadise hebben we over moeten slaan we konden nergens de camper parkeren en de camping was natuurlijk vol geboekt wel nog een spel minigolf gespeeld en een camping voor een nacht ergens anders geboekt.

Nu zijn we vanaf vandaag iets boven Brisbane de enige camping na lang bellen die nog plaats had morgen willen we met de trein of ander opebaar vervoer richting de stad.

Wat hier echt een ramp is dat we nergens met de camper bij een grote supermarkt kunnen komen, echt verboden zelfs, maar dat hebben we vandaag pas ontdekt. We dachten de parkeerplaats op te rijden ging ook, maar daarna een draad die boven de parkeerplaats hing geraakt en kapot gereden.

Security erbij, wilde eerst onze gegevens weten, maar we hebben onze vriendelijke charmes gebruikt en konden gewoon gaan.