Hervey Bay

6 mei 2024 - Cherwell, Australië

Afgelopen vrijdag aangekomen in Hervey Bay de weersverspelling was niet zo goed, maar achteraf veel dat toch wel mee.

Zaterdag zijn we naar een pier gelopen en er zou een markt zijn, maar die stoppen hier al om 12 uur. Na lekker geluncht te hebben zijn we nog de pier op gelopen. De terugweg wilde we wel een taxi pakken, maar die zagen we niet, dus toch terug gelopen en was ook wel leuk er was een soort treffen van allemaal oldtimerauto's die reden constant rondjes.

We moesten voor 5 uur bij de receptie aangeven of we zondag nog naar Frasereiland wilden, dus zijn Angelique en ik alvast gaan lopen de heren zaten nog aan een biertje op een terras. De receptie gaf aan dat al hun plaatsen bezet waren we konden wel zelf bellen en dat is gelukkig nug gelukt.

Frasereiland was super leuk, we hadden een leuke gids die veel vertelde. Angelique en Frans zijn nog met een vliegtuige over het eiland gevlogen natuurlijk niets voor mij en Eric had het 10 jaar geleden al gedaan.  Het was een lange, maar mooie dag ons lekker verzorgd nog wat gebarbecued en een spelletje gedaan.

Vandaag gaan we weer verder en proberen we te gaan wildcamperen water gevuld en gasflessen vol nog wat boodschappen gedaan, dus we kunnen vooruit.

1. Dimphy:
    6 mei 2024
    Wow wat een avonturen hebben jullie weer mee gemaakt. Die slang en spin was ik hard voor weg gerend😜😂
    Wat super lief dat jullie die kangeroes van dichtbij konden aaien😍😍En dan Koala beertjes , te lief❤️
    Mooie foto’s allemaal.
    Was Eric dat die aan het vissen is op de pier met de gele pet op??
    Hoe gaat het met hem. Is die eindelijk van zijn hoestklachten af.
    En dan die vliegtuig vlucht wat Angelique en Frans hebben gemaakt. Dit lijkt me fantastisch maar Anja ik moet je gelijk geven zou ook niet mijn favoriet zijn om dit 2x te moeten doen. 1x zou voor mij ook al eeen overwinning zijn in zo’n vliegtuig🫣🤪🤣
    Nou heel veel plezier tijdens jullie wildkampeer avontuur.
    Ben benieuwd wat jullie hier gaan meemaken.
    Liefs van mij 😘

Jouw reactie