De wijnproeferij.

17 april 2024 - Cessnock, Australië

Aangekomen in Cessnock Hunter Valley even door het stadje gelopen en daarna een camperplaats voor de nacht geboekt.

Was in de buurt van een wijproeferij, maar toch met één camper er naartoe gegaan, Angelique was de BOB.

Onderweg nog kangaroes gespot natuurlijk gestopt om foto's te maken.

De proeferij was leuk en leerzaam ook een paar flessen wijn gekocht en Angelique heeft ons weer veilig naar de camping gebracht.

Gezellig nog wat gekeezd en gelukkig ook een paar stickers gewonnen.

1. Indra:
    ❤️❤️❤️
  2. Miriam van Ooijen:
    Ah leuk wijnen uit Hunter Valley. De semillion moet wel nog even rijpen, haha, zelfs 6 weken is niet lang genoeg :). Lekker genieten dus!
  3. Dimphy:
    17 april 2024
    Oh wauw Kangaroes gespot. Zo’n leukerds Foto’s zullen nog wel volgen.
    Het lijkt me super spannend om in een camper te rijden en dan ook nog aan de linkerkant van de weg😵‍💫 Goed gedaan Angelique👍🏻Wanneer jij Anja🤪
  4. Dimphy:
    17 april 2024
    Hoe gaat het met jullie , zijn jullie weer een beetje opgeknapt allemaal🤧