Op naar Sydney

9 april 2024 - Sydney, Australië

Zo mijn eerste verhaal....

We werden zondagochtend om 6 uur opgehaald door Rick de zoon van Angelique en Frans die zo lief was om ons te brengen.

Amsterdam naar Singapore was een lange zit en de meeste weten hoe graag ik vlieg, dus niet... de pilletjes hebben me goed geholpen.

De service in het vliegtuig was geweldig we kwamen niets tekort.

Eric werd wel steeds verkouder en voelde zich niet echt geweldig in Singapore waar we 4 uur de tijd hadden om over te stappen zijn we nog iets gaan halen voor zijn verkoudheid.

De tweede vlucht viel qua vliegtuig wel tegen en maakte de reis zwaar vooral dat Eric zich steeds slechter voelde. Tijdens het landen hadden we een enorme luchtzakking dat veroorzaakte toch lichte paniek in het vliegtuig en natuurlijk bij mij, een Duitse dame die naast mij zat heeft me goed afgeleid en gelukkig ging verder alles goed.

Omdat Eric een duits paspoort had moest hij wat langer wachten en konden we daarna de koffers ophalen.

Het appartement is super, heerlijk gedouchd en nog even iets gedronken.

Na een goede nacht vandaag Sydney verkennen en voor ons wat plekjes bekijken waar we 10 jaar geleden met de kids zijn geweest.