De camper ophalen

15 april 2024 - Katoomba, Australië

Afgelopen vrijdag de camper opgehaald, gelukkig waren wij dus al uit Sydney toen dat vreselijke nieuws kwam dat een man meerdere mensen neer heeft gestoken.

Het was natuurlijk wennen om links te rijden met een camper van 7.20 meter lang en ja weer een spiegeltje geraakt. Ze hadden ons een upgrade gegeven en we kregen beide een 6 pers camper van ongeveer één jaar oud.

Gelukkig vonden we een mooie camping in Bulli net onder Sydney aan het strand en hebben we meteen twee nachten geboekt, op het gemak de camper inruimen en uitproberen hoe alles werkt.

Zondag zijn we naar Katoomba in de Blue Mountains gereden. Die middag het stadje ingewandeld en wat gegeten.

Vandaag gewandeld naar de three Sisters en scenic world.

We wandelen veel, maar doen ook nog rustig aan Eric heeft ons aangestoken en we zijn allemaal wat verkouden. Hier is het in de nacht ook best koud, maar overdag goed weer.                      Vanavond eens kijken wat onze volgende stop wordt.

Wordt vervolgd

1. Kelly:
    15 april 2024
    Mooi ding, die camper! Prachtige foto's😍
  2. Mia Boulboulle:
    15 april 2024
    Wow wat een belevenis en jullie zijn pas begonnen. Mooie foto's iedere keer. Veel beterschap voor jullie allemaal. En ga lekker genieten van al dat moois. Groetjes Leo en Mia 😘
  3. Natascha:
    15 april 2024
    Beterschap voor jullie allemaal!
    Leuk om julie te volgen, ik krijg echt flashbacks van voor mij m’n eigen mooiste reis ever! ❤️😍

Enjoy 😘
  4. Shirley:
    15 april 2024
    Heerlijk ziet het er allemaal uit prachtig land, en de camper geweldig.
    Kijk uit naar jullie volgende avontuur.
  5. Indra:
    15 april 2024
    Wat leuk om te zien waar jullie zijn geweest. Komt me nog bekend voor. Beterschap allemaal❤️
  6. Suzan:
    15 april 2024
    Veel beterschap voor jullie allen en geniet ervan
    Lijkt me erg moeilijk om links te rijden wat is het daar mooi Groetjes en tot de volgende keer Suzan
  7. Claudia:
    15 april 2024
    Wat een mooie belevenis. Geniet ervan.
  8. Nicole & Sélim:
    16 april 2024
    Nu al prachtig ! Heel veel plezier !

Jouw reactie